Related Articles
Wanneer kan ik online inchecken?
Wanneer je online kunt inchecken verschilt per luchtvaartmaatschappij. Wij hebben hieronder een overzicht gemaakt met de inchecktijden per luchtvaartmaatschappij inclusief een directe link naar de pagina waar je kunt inchecken. Luchtvaartmaatschappij ...
Kan ik een stoelreservering maken?
Dit hangt af van de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt. Na boeking kun je in veel gevallen met de boekingscode op de website van de luchtvaartmaatschappij zelf een stoel tegen een meerprijs vastleggen. Bij het online inchecken kun je een stoel ...
Kan ik hoogteziekte krijgen?
Boven de 2.500 à 3.000 meter kun je last krijgen van hoogteziekte. Het kan iedereen overkomen, ook als je er nooit eerder last van hebt gehad! Het lichaam is vaak nog niet gewend aan de verminderde hoeveelheid zuurstof in de lucht. De symptomen van ...
Hoe kan ik de reis betalen?
Betaling van je reis Je ontvangt van ons een boekingsbevestiging met factuur nadat je een reis hebt geboekt. Normaal gesproken ontvang je deze documenten binnen 5 werkdagen na je boeking. Betaling is mogelijk via iDeal of per bankoverschrijving. Wij ...
Kan ik travel Nepal ook bereiken bij nood buiten kantooruren?
In noodsituaties is travel Nepal 24/7 bereikbaar op het telefoonnummer +31 68 4444 192. Een noodsituatie is eensituatie die op geen enkele wijze kan wachten en er direct contact vereist is. In geval van een medische noodsituatie dien je altijd eerst ...